miercuri, 2 aprilie 2014

HERBAGEN Lotiune Reparatoare

  Azi vreau sa va povestesc despre un produs nou care abia l-am achizitionat-Lotiunea Reparatoare de la HERBAGEN.In urma cu aproximativ 3 saptamani am facut greseala sa-mi vopsesc parul folosind vopseaua de la Garniere (cea care contine si cele 2 pliculete cu pudra decoloranta). Am reusit sa mi deschid parul cu cateva nuante insa efectul a fost unul tragic- m-am ales cu un par degradat,uscat si varfuri despicate. Si asa am ajuns in cautare de uleiuri/masti/tratamente care m-ar putea ajuta sa-mi repar parul si sa nu fiu nevoita sa-mi tund prea mult din podoaba capilara. Initial am vrut sa apelez la keratina lichida Anian sau Byphasse dar anumite review-uri m-au facut reticenta si n-am vrut sa risc asa ca am cautat alte produse similare. Am dat astfel peste acest tratament cu BIOKERATINA  pentru par degradat care ajuta la repararea firului de par degradat,uscat sau subtire, pe care il imbraca intr-un film protei aderent, protejeaza pielea si parul fata de agentii externi:radiatii UVA-UVB,praf.Cantitatea este de 100 ml si pretul e de 13 lei.
   Mod de utilizare:se pulverizeaza pe parul curat,umed sau uscat.Nu se clateste.Dupa aplicare parul capata volum,elasticitate si luciu.
  Astazi l-am aplicat pentru prima oara pe parul uscat. Nu am vazut efecte imediate insa am sa continui sa-l folosesc pentru ca rau nu poate face( in lista de ingrediente se regaseste ulei de ricin hidrogenat recunoscut pentru efectele sale benefice asupra parului) deci cel mai probabil o sa revin cu un review asupra lui ceva mai incolo.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu