vineri, 4 aprilie 2014

Uleiuri si tratamente pentru par degradat

  Multe dintre noi, fetele, au facut greseala ori sa abuzeze excesiv de uscatorul de par/placa/ondulator ori sa-l vopseasca de nenumarate ori , rezultatul fiind neplacut. Ne alegem in final cu un par degradat,distrus,uscat si cu fire despicate care din pacate ii va lua timp sa se regenereze si sa-si refaca structura. Cat despre firele despicate,singura alternativa e sa le tundem.Stiu.. nu e chiar ceea ce vreti sa auziti, dar alta solutie se pare ca nu este. Nici un produs nu va fi in stare sa le repare,poate doar sa le amelioreze aspectul inestetic si sa le mai imblanzeasca putin.
  Eu am abuzat cam de toate cele descrise de mai sus, cu exceptia poate a vopsitului care o faceam  la 6 luni. Insa, acum o luna si jumatate mi-am deschis nuanta parului si am ajuns sa-mi distrug podoaba capilara-sau cel mai rau in cazul meu-sa am fire despicate, pe care le urasc din suflet!
  Am cautat deci produse si tratamente sa ma ajute sa-mi repar firul de par si am ajuns la urmatoarea lista momentan:
-ulei de ricin-se gaseste la plafar,un recipient de 200 ml fiind in jur de 10 lei;
-ulei de masline;
-ulei de cocos- tot la plafar se gaseste, 250 grame la 8 lei .
  Aceste 3 uleiuri le aplic cu 2-3 ore inainte sa ma spal pe cap astfel: ulei de ricin la radacina ( e de preferat inainte sa fie pus recipientul intr-o cana/bol cu apa calda ca lichidul sa nu mai fie asa vascos), uleiul de masline il aplic pe restul parului inclusiv putin la radacina , iar cu uleiul de cocos insist la varfuri.Ma spal pe cap de doua ori ca sa fiu sigura ca parul meu e curat dupa care aplic masca cu lapte de la Kallos ( 800 ml-15 lei). Intentionez sa-mi cumpar alta masca de la Kallos dupa ce aceasta se termina , mai exact pe cea cu placenta care e cea mai buna din ce am auzit.
   Dupa ce usuc usor parul cu prosopul aplic pe par serul pentru varfuri deteriorate cu Keratina si Provitamina B5 de la Gerovital ( nu aplic si la radacina). Cand e uscat aplic si Lotiunea Reparatoare cu Biokeratina de la Herbagen si gata :D.
   Ultimele 2 produse le-am introdus in aceasta rutina doar de cateva zile deci nu pot sa ma pronunt cu exactitate daca isi fac efectul sau nu.
    Daca intentionez sa-mi indrept parul cu placa folosesc uleiul de la Kallos ( cel albastru) care are si protectie termica.
   Am observat ca parul meu e mai moale si mai usor de aranjat dar inca n-am ajuns la aspectul dorit.
   Sper sa reusesc sa-mi refac parul repede pentru ca vine vara in curand si vreau sa am un par lung, sanatos si stralucitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu